22.04
|
|
Полтава
(UA) —
Харків
(UA) |
тнв
|
15 т
|
86 м³ |
|
~ 143 км, тент, збоку
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Прилуки
(UA) —
Пирятин
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, лісовоз, кругорейс
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Прилуки
(UA) —
Пирятин
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, бортова, кругорейс
|
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Прилуки
(UA) —
Пирятин
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, зерновоз, кругорейс
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Прилуки
(UA) —
Пирятин
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, відкрита, кругорейс
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Пирятин
(UA) —
Прилуки
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, лісовоз
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Пирятин
(UA) —
Прилуки
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, зерновоз
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Пирятин
(UA) —
Прилуки
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, відкрита
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Пирятин
(UA) —
Прилуки
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 43 км, бортова
|
|
|
|
22.04
|
|
Гусятин
(UA) —
Бердичів
(UA) |
ламель
|
3,9 т
|
|
|
~ 245 км, крита, кільк. палет: 4, тип палет: FIN 1,2 x 1,0 м
|
5 000 грн готівка
|
|
|
22.04
|
|
Олександрівка
(UA) —
Знам'янка
(UA) |
домашній переїзд
|
5 т
|
|
|
~ 383 км, крита
|
|
|
|
20.04—26.04
|
|
Лапківці
(UA) —
Киїнка
(UA) |
зерно в біг-бегах
|
9,1 т
|
|
|
~ 580 км, тент
|
|
|
|
20.04
|
|
Волочиськ
(UA) —
Вінниця
(UA) |
цегла на палетах
|
22 т
|
|
|
~ 190 км, крита, збоку, зверху, на склад
|
11 000 грн безготівковий, ПДВ
|
|
|
20.04
|
|
Обухів
(UA) —
Кам'янець-Подільський
(UA) |
тнв
|
2 т
|
86 м³ |
|
~ 416 км, крита
|
готівка, при розвантаженні
|
|
|
20.04
|
|
Ужгород
(UA) —
Житомир
(UA) |
тнв
|
1 т
|
|
|
~ 670 км, тент, збоку
|
готівка, при розвантаженні
|
|
|
22.04
|
|
Мамрин
(UA) —
Бровари
(UA) |
стройсмеси в мішках
|
22 т
|
|
|
~ 135 км, тент, збоку, зверху
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Заболотів
(UA) —
Львів
(UA) |
стройсмеси в мішках
|
22 т
|
|
|
~ 218 км, тент, збоку, зверху
|
|
|
|
20.04—22.04
|
|
Нижні Станівці
(UA) —
Винники
(UA) |
стройсмеси в мішках
|
22 т
|
|
|
~ 271 км, тент, збоку, зверху
|
|
|
|
20.04—25.04
|
|
Чернівці
(UA) —
Тернопіль
(UA) |
стройсмеси в мішках
|
22 т
|
|
|
~ 172 км, тент, збоку, зверху
|
|
|
|