25.04—30.04
|
|
Велика Димерка
(UA) —
Житомир
(UA) |
тнв
|
22 т
|
86 м³ |
|
~ 187 км, крита
|
|
|
|
26.04
|
|
Тернопіль
(UA) —
Ужгород
(UA) |
паперова продукція
|
13 т
|
92 м³ |
|
~ 389 км, крита
|
|
|
|
25.04
|
|
Львів
(UA) —
Ужгород
(UA) |
папір на палетах
|
20 т
|
92 м³ |
|
~ 267 км, крита
|
|
|
|
|
25.04—30.04
|
|
Велика Димерка
(UA) —
Кременчук
(UA) |
тнв
|
22 т
|
86 м³ |
|
~ 298 км, крита
|
|
|
|
25.04
|
|
Вінниця
(UA) —
Рівне
(UA) |
тнв
|
0,4 т
|
|
|
~ 317 км, крита, кільк. палет: 1, тип палет: EUR 1,2 x 0,8 м
|
|
|
|
25.04
|
|
Доброслав
(UA) —
Старокостянтинів
(UA) |
тнв
|
10 т
|
86 м³ |
|
~ 642 км, тент, выгр. Грицев
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Доброслав
(UA) —
Шепетівка
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 660 км, тент
|
готівка
|
|
|
26.04
|
|
Вороновиця
(UA) —
Бровари
(UA) |
тнв
|
3,6 т
|
|
|
~ 319 км, крита, гідроборт, кільк. палет: 4
|
готівка
|
|
|
26.04
|
|
Київ
(UA) —
Узин
(UA) |
шини використані
|
12 т
|
86 м³ |
|
~ 90 км, тент
|
4 200 грн готівка, при розвантаженні
|
|
|
25.04—26.04
|
|
Городище
(UA) —
Миколаїв
(UA) |
дошка необрізна
|
22 т
|
|
|
~ 324 км, тент, загр. Староселье, збоку, задня
|
18 000 грн готівка
|
|
|
26.04
|
|
Вінниця
(UA) —
Велика Димерка
(UA) |
тнв
|
3,6 т
|
|
|
~ 315 км, крита, гідроборт, кільк. палет: 4
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Київ
(UA) —
Краматорськ
(UA) |
тнв
|
5 т
|
|
|
~ 684 км, крита
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Миколаїв
(UA) —
Харків
(UA) |
тнв
|
3,6 т
|
|
|
~ 565 км, крита, довантаження
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Кривий Ріг
(UA) —
Баштанка
(UA) |
будматеріали
|
22 т
|
|
|
~ 110 км, тент
|
6 000 грн готівка
|
|
|
25.04
|
|
Доброслав
(UA) —
Хмельницький
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 608 км, тент
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Обухів
(UA) —
Миколаїв
(UA) |
тнв
|
0,35 т
|
3 м³ |
|
~ 459 км, крита
|
готівка
|
|
|
25.04
|
|
Салівонки
(UA) —
Одеса
(UA) |
тнв
|
22 т
|
|
|
~ 408 км, крита
|
|
|
|
25.04
|
|
Львів
(UA) —
Одеса
(UA) |
тнв
|
20 т
|
|
|
~ 823 км, крита
|
|
|
|
26.04
|
|
Вороновиця
(UA) —
Ужгород
(UA) |
тнв
|
3 т
|
|
|
~ 658 км, крита, гідроборт, кільк. палет: 3
|
готівка
|
|
|